8 juni 2015

Quilt in herstelling...!

Zondag, 7 juni 2015.
Emotioneel weerzien met één van mijn quilts...!
Op 14 april 2003 werd mijn nichtje, Britt geboren en maakte ik deze quilt voor haar.
Haar mama was toen verzot op alles wat met Winnie The Pooh te maken had.
Nu, 12 jaar later vraagt haar mama mij of ik een paar herstellingswerken kan uitvoeren.
De quilt ligt nog steeds op Britt haar bed en de afwerkingsbies begint los te komen.
Geen nood...tante Marleen kan dit nog herstellen...! Oef...!
Ik ben blij dat deze quilt goed gebruikt werd de afgelopen 12 jaar en niet zomaar in de kast verdween...!
Ik zal met plezier deze oplapwerken uitvoeren zodat Britt nog lang van haar dekentje kan genieten...!

Britt op haar dekentje.
Baby Britt onder haar dekentje.


Zelfgemaakt etiket. Winnie The Pooh geappliqueert en letters in steelsteek geborduurd.

Na 12 jaar...herstellingswerken aan de afwerkingsbies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten